onsdag 18. mai 2011

The Technicolour Sleep

Heihei.

That's it that's all, nå gidder eg ikkje skrive meir på ein stund.

Dei siste dagane har vert ganske rare, det var heilt grusomt å vere att etter ein og ein av elevane drog, kynisk som eg er klarer eg ikkje å gråte, så står eg berre att med ein veldig tom følelse, savn og minner, eg høyrer lyder og ser folk overalt mens eg vandrar rundt i dei tomme internata.

Med ein slik tilstand blir eg veldig kreativ dog. Eg har skrive  veldig mykje, eg føler meg ferdig med denne “delen” det blir vanskelig å starte på att no, men det endte med ein fin “cliffhanger”

Eg merker engelsken ikkje var heilt på toppen mens eg skreiv, noen dialogar blei kanskje litt rare, men det kan eg fikse seinare.

Eg gleder meg veldig til å komme langt i rollespelet med ein god gruppe morosame karakterar, utfordringa blir å gjere speleranes karakterar viktige. Det kjem til å bli mykje meir utforsking når spelerane kjem klarer opp i ting. Men det er fleire titalls timer, mange slitne netter før dei når så langt.

Tid:

Søndag – måndag:  7 timer.

+ 59 = 66 timer totalt.

Hade!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar