onsdag 16. mars 2011

psycho psycho

Hei blogg.


Eg blir meir facinert over dei uendelige moglegheitene rundt det menneskelige sinnet, eg elsker psykologiske funskjoner, shizofreni, illusjoner, paranoia, bedrageri, traumer, psykopater.


Psycho horror er interesangt. 


Karakterene utvikler seg meir ettersom eg skriv og, eg har skrivd litt på Nova, James, og Avon. Legger det opp i morgo, nå er eg trøtt, vil ikkje få ............. INSOMNIA!


Kapittel 3 er oppe.
Ja, blei liksom ein lang scene i byen. Men mye info, mye viktig. 


Eg har lyst att det skal vere mange alternative små historier som kan foregå.

men eigentleg kan alt slikt improviseres veldig lett. Må bare gjere tanker om kva som er interesangt. Det er ganske kjekt med så mykje informasjon skrivd ned. Eg er vandt til å sjå for meg alt, imrpovisere alt. ha masse informasjon i hodet, men ting blir aldri som det skal, og ting blir gløymd. 



Anngående tid på arbeid er det litt vanskelig å sei.... eg byrja i dag rundt kl 20 og jobba fram til kl 1.... 5timer , men jobba ikkje konstant.  På mandag skreiv eg heilt fra lunsj til kvelds..... 6 timer...  ting tar tid, men eg orker ikkje tvinge meg sjølv til å jobe, det er ganske koslig når det plutseleg bare detter ut masse rart.




I morgo drar endeleg heltene UT AV BYEN.


Eg må og rette litt skrivefeil etterkvart. skulle hatt office. Natalia og Chris har hjelpt meg litt dog, men dei kan ikkje vite historien ettersom dei skal vere med.






1 kommentar: