mandag 28. mars 2011

Peradventurous adventure.

Vær hilset, blog.

Veldig provisoriske desse dagene som har vert.
Overalt er det masse substanser i dens alternative form.
I slike tilstander blir eg veldig dellusional og blandishmental, eg tyr til min egen bailwick, og synker dypt inn i de mørke renons.
Og som vanlig blir eg på ein måte inspirert og facetious, og får ein cacoethes til å skape koder av 0 og 1 som ein komputer reformer til forståelige objekter.

Ein orotundisk karakter har kontaktet meg gjennom matrixen av difus informasjon og spurt meg vennlig; loggen skal være ferdig innen kl 10 på mandag og inneholde timetall.

Eg blir litt forvirret før eg setter meg ned, kva slags betydning har tid og rom i ein slik abscondisk dimensjon. Men ok, eg prøver mitt beste:

Pre vinterferie:
5 timer : generell informasjon om elementer i Elycum verden, kort om campaign, mye tanker, lite skriving.
Uke 1:  8 timer: setter opp wiki, blogg, dypere inn i campaign, og alle elementer, masse redigering.
Uke 2:  10 timer  Masse campaign, litt overalt, redigering og rettskriving.
Uke 3:  11 timer: Enda meir campaign, jobber med tidsrom, forskjellige elementer i verden, karakterer.
Uke 4: 6 timer:  Campaign, skrivd bakgrunn til hovedkarakterer, nytt kapittel.

= 40

Så denne uka har eg da skrivd bakgrunn til karakterene Nova, Avon, og Mal, Eg har begynt på kapittel 4, og skriver vel videre på det denn uka.

Hade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar